Panik Yok Ben Kanserim Kitap Yorumu

Mutlu Pazarlar herkeseee,
Sevgili Özge Günaydın'a ait bu güzel kitaptan bahsetmeden önce yazar hakkında ufak bilgi paylaşmak istiyorum.
 Özge Hanım 1975 İstanbul doğumlu. Lidya ve Alisa adında iki kızı var İSTEK Vakfından Altın Genç ödülüyle mezun olup, Sabancı MYO'da Moda Tasarım bölümünü bitirmiş. Yazarın 18 yıllık iletişim sektörü geçmişi bulunmakta. 2015 yılında meme kanserine yakalandıktan sonra sanata daha çok ilgi göstermeye başlamış ve resim, heykel, seramik sanatlarında eserler vermeye başlamış. 2016 yılında hayata geçirdiği Sanat Seninle Derneği'nin Kurucu Başkanlığını yürütmekte.
Özge Hanım bu kitabında hastalığında yaşadıklarını, pes etmeyişini, her şeye rağmen nasıl güçlü kaldığını, naçizane tavsiyelerinden bahsetmiş. Kitapta ayrıca yaptığı tablolar da yer almakta. Eşimin babası da kanserden dolayı vefat etmiş. Onların anlattıklarıyla kitapta yazan evreleri kıyasladım aldı götürdü beni...
Güçlü kadınları sevin. Gücünü etrafına yayanları daha da çok sevin... Hayat kısa hiçbir şey sizden değerli değil bunu unutmayın ve güçlü, umutlu, sevgiyle kalın...


Yazar:Özge GÜNAYDIN
Yayınevi:YEDİVEREN Yayınları
Fiyatı: İndirimsiz 18 TL

Pinarzvy

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 yorum:

  1. Hemen bakmalıyım kitaba güçlü kadınları severim. Blog keşif etkinliğinden geliyorum g+ ve blogtan takipteyim bana da beklerim www.masalzehra.com

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Esra Hanım. :) Takipteyim Sevgiler.

    YanıtlaSil