Bağdat Baharat Tavuk Çeşnisi



Selaaammmm 😍 eşimle her market alışverişinde seneler önce pilav harçlı yediği pilav muhabbeti olur tadı nasıl damağında kaldıysa... 🙈 bı turlu bulamadık markası Knorrmuş, sanırım üretimden kalkmis. Neyse geçenlerde yine alışveriş yapıyoruz aynı muhabbet hemen gitti personel e yine sordu uzun süredir denk gelmediğini ama bu baharat karışımını da tavsiye ettiğini söyledi e alalım bari deneyelim dedik. iyi ki de alıp denemişiz. İçinizde mutlaka deneyen vardir; Denemeyenler için Bağdat baharat ın Değirmen Tavuk Çeşnisinden bahsetmek istiyorum. Benim gibi baharatı yemeklerinden eksik etmeyen, baharatı çok sevenler için leziz mi leziz bı baharat karışımı! daha önce denemediğim için çok pişmanım. İçerisinde; Pul biber, karabiber, tuz, hardal tohumu, kişniş, sarımsak granül, limon kabuğu, havuç granül, kekik, tatlı biber bulunuyor. Taze taze öğütüp afiyetle yiyin bu arada pilav üzerine  denedik bence gayet başarılı. Paket halinde doldurmalık satışı var mı bilmiyorum ben göremedim Bağdat baharat a da yazdım ama cevap gelmedi bileniniz varsa yorum da belirtirse sevinirim. Hemen gidin alın, aldırın bence pişman olmayacaksınız. Et, balık, makarna vs içinde karışımları var. Diğer çeşitlerini denemek için sabırsızlanıyorum Deneyen varsa yorumları bekliyorum siz de sevdiniz mi?  

Pinarzvy

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder