L rouge Dudak Bakım Jeli (Dolgunlaştırıcı)

Mer ha baaaa🙋 yine ben geldim ve size çekilişten kazandığım ve ilk defa karşılaştığım ve deneyimlediğim bi dudak bakım ürününden bahsetmek istiyorum. 
Öcelikle kokusu tuhaf sevemedim yapısını sevdim dudakta yoğun tabaka halinde kalmıyor. İşlevine gelince üzerinde dudak bakım jeli yazıyor ama aynı zamanda dudak dolgunlaştırıcı etkisi varmış bunu sonradan farkettim ve öğrendim 🙈:) ilk başta sürdüğünüzde dudağınızda tatlı bir karıncalanma oluyor kısa sürede bu karıncalanma geçiyor. Dudak renginiz hafif kırmızılaşıyor ve anında nemli dudaklara sahip oluyorsunuz. Dolgunlaştırma etkisine gelince bu amaçla almak isteyenler öyle çok bi beklentisi olmasın bence çünkü uzun süreli bi dolgunluk gözlemlemedim., bunun için sürekli tazelemek gerekiyor sanırım. Fakat canlandırıcı nemlendirici özelliğini başarılı buldum. 
Kullanım Şekli: Dışına taşırmadan sadece dudak bölgesine uygulayınız. Gün içerisinde ihtiyaç hissetmeniz halinde uygulamayı dilediğiniz kadar tekrarlayabilirsiniz. 
Kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler... 

Pinarzvy

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum: