GOLDEN ROSE MATTE KALEM RUJ 11 NUMARA


Merhabalar, size tesadüfen internette dolaşırken karşılaştığım ve hiç düşünmeden gidip aldığım Golden Rose matte kalem rujundan bahsetmek istiyorum. Öncelikle içeriğinde Paraben içermediği E vitamini ve yoğun nemlendirici olduğu belirtiliyor. İçeriğinde paraben olmaması vs benim içimi biraz rahatlattığını söyleyebilirim. Sonuç itibariyle dudağımızda kullanıyoruz ve istemsiz de olsa yutuyoruz.

Gelelim nasıl bir ruj olduğuna; Ben ba yıl dım! Sürüşü, duruşu, kalıcılığını fiyatına göre ben çok sevdim diğer kalem rujlar gibi sert yapılı değil kayıp gidiyor vallahi. 21 farklı rengi mevcut bu güzel rujun.
 İndirimsiz fiyatı şuan 15.75 TL. fakat ben eveshop'tan 8,95 e almıştım. Deneyeniniz varsa yorumları bekliyorum. Sevgiler :)

Pinarzvy

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder