Rawsome Bar

Merhabalar,🙋 geçtiğimiz hafta blogger Etkinliğimiz vardı bilenleriniz bilir. Bize destek verenlerden biri de Rawsome bar oldu. İlgi alakası ve anlayışlılıklarından dolayı teşekkür etmeden geçemeyeceğim. Velhasıl kelam tam da diyete başlamaya karar verdiğimde tanışma fırsatı bulduğum hem lezzetli, hem sağlıklı atıştırmalık Rawsome bar dan kısaca bahsetmek istiyorum size.  Ürünün sekiz çeşidi mevcut. Ben kakaolu ve Hindistan cevizli olanını denedim. İki ürün de favorilerimden oldu ben tatlarını çok sevdim diyette olup farklı sağlıklı atıştırmalık arayışında olanlara duyurulur!.. :) 

Hindistan cevizli barın içeriği; Hurma, Çiğ kaju fıstığı, Çiğ badem, Karabuğday unu, Hindistan cevizi içi, Hindistan Cevizi unu, Hindistan cevizi yağı, Himalaya tuzu. 
Kakaolu barın içeriği ise; Hurma, Çiğ kaju fıstığı, Çiğ badem, Çiğ kakao tozu, karabuğday unu, Himalaya tuzu. 
Her bir ürün 50 grlık paketler içerisinde satılıyor. 
Satın almak isterseniz; Rawsome adresinden kolayca temin edebilirsiniz. 
Sorularınız için ya da deneyenleriniz hemen yorumaaa 😊

Pinarzvy

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 yorum:

  1. Selammmmm :) Hoş geldiniz aramıza :)

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir ürünmüş :D Bende keşfetten geldim bana da beklerm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek alışık olmadığımız bir ürün 🙈 ama bence başarılı da...

      Sil
  3. Merhaba, yazınız için teşekkürler. Blog yazarlarının sosyal paylaşım ve buluşma noktasına sizleri de bekleriz. Böylelikle içeriklerinizi diğer blog yazarlarına tanıtabilir ve diğer blog yazarlarıyla kolaylıkla iletişim kurabilirsiniz. Ayrıca blogger etkinlikleriyle tanınabilirliğinizi arttırabilirsiniz. İyi çalışmalar. http://blogworld.com.tr.ht/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu takibe aldım. Benim blogumuda takibe alırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil