Nişastalı Kurabiye

🙋🙋Merhabalarrrr, un kurabiyesi tadında bir tarif vermek istiyorum sizlere bayanlar baylar;

       


       Malzemeler;
  • 1 Su Bardağı Un
  • 400 Gr Nişasta
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Su Bardağı Pudra Şekeri
  • 1 Paket Margarin 
  • 2 Yumurta 
      Yapılışı;

İlk olarak un ve nişasta hariç bütün malzemeleri bir kaba koyup güzelce yoğuralım. Daha sonra un ve nişastayı yavaş yavaş ekleyerek ele yapışmayan kulak memesi kıvamında bir hamur elde edelim.Hamurdan küçük parçalar alıp tepsiye dizelim 180 derece önceden ısıtılmış fansız ayarda altları pembeleşinceye kadar pişirelim. Fırından çıktıktan sonra ince bir havlu ya da bir bezle üzerini örtüp iyice içinin çekmesini sağlıyoruz. Önemli nokta margarin oda sıcaklığında hafif yumuşamış olmalı. yorumlarınızı bekliyorum. umarım severek yersiniz. Afiyet olsun... :)

Pinarzvy

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 yorum:

  1. Banada yapcan mııı ? :)) Eline sağlık beybim o çatlak görünüşü beni benden aldı :)

    YanıtlaSil
  2. Senin itediğin kurabiye olsun tatlımmm yapmam mııı? :))

    YanıtlaSil
  3. Hımm olsada yeseydik şimdi :) ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. Takibe aldım sizi banada beklerim ;)

    http://kucukdokunuslarlaguzellik.blogspot.dk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm. :) Ah yakın olsaydık hemen ikram ederdim.

      Sil
  4. Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor. Takipteyim

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık kurabiye konusunda biraz şanssızim sanırım istediğim gibi olmuyor bir türlü ama bu tarifi de kaydediyorum 😊 takipteyim

    YanıtlaSil
  6. Söylediğim püf noktalarına uyarsanız kıyır kıyır un kurabiyesi tadında bir nişastalı kurabiye oluyor. Denedikten sonra yorumlarınızı bekliyorum. Takipteyim sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  7. Aldim ekran goruntusunu.Ayaziko'ya yapicam.🙌Ellerine saglikkkk😊💙

    YanıtlaSil