SHERLOCK'UN KADINLARI Kitap Yorumu


Herkese merhabaaa, yeni kitabım Michelle Birkby'dan Sherlok'un Kadınları kitabından söz etmek istiyorum sizlere daha önce Sherlock Holmes ve polisiye kitabı okumamış biri olarak söylemeliyim ki keyif alarak okuduğum bir kitap oldu. Daha önce benim gibi Sherlock Holmes'un kitaplarından okumadıysanız sizi bıktırmadan polisiye kitaplarını sevdirecek ve Sherlock Holmes'u tanıma fırsat bulacaksınız. Bu Kitapta Sherlock Holmes biraz geride kalıp ev sahibi bayan Hudson ve arkadaşı bayan Mary Watson ön planda. 
Hikaye Laura Shirly'nin Sherlock Holmes'tan yardım istemeye gelip karşılık bulamamasıyla başlar. Bayan Shirly'i merdivenlerde ağlarken gören Hudson dayanamaz ve içeri davet eder. Hikayeyi öğrenen bayan Hudson Shirly'e yardım etmeye karar verir ve tatlı dilli Watson'la birlikte işe koyulurlar. Kahvekolik biri olarak Hudson sayesinde bu kez kahve yerine kendime çay demleyip kitabı okumaya devam ettim. Çayınızı, kahvenizi hazırlayın ve maceraya hazır olun! severek okuyacağınız akıcı güzel bir kitap. Hepinize keyifli okumalar.
Yayınevi: Arkadya Yayınevi
İndirimsiz Fiyatı 22 TL.

Pinarzvy

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum:

  1. ilginç bir konu. sherlock holmes okumayı seven bir okur olarak ilgimi çekti konusu...

    bene da beklerim. bebegimincicileri.blogspot.com
    kitaplarimolmadanasla.blogspot.com

    YanıtlaSil