Loreal Paris Casting Creme Gloss yorumu

Merhabalaarrr, ikizler burcumun verdiği özelliklerden biri olsa gerek yine bir değişiklik peşine daldım gidiyorum ama konu saç olunca bi taraftan cesaretlenip, bi taraftan da aman yapma etme ya kötü olursa diye kendimi frenliyorum derken 🙈 tam da buna uygun bir saç boyası deneyeyim dedim bu benim creme gloss u ikinci deneyişim aslında. İlk denemem Böğürtlen Kızılıydı ikinci denemem ise Altın Karamel rengi oldu. Bilenler bilir fakat bilmeyenler ve hâlâ karasız kalanlar için nacizane yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Eğer saçınız benim gibi siyahsa öyle çok da umutlanmayın derim zira ben pes etmeyip ikinci deneyişimde aynı sonuçla karşılaştım. Şöyle ki; benim gibi köklü bir değisiklik olmasın hafif ton farkı olsun hevesimi alayım sonra da bi iki aya tamamen aksın gitsin diyorsanız bu boya tam size göre(malum 28 yıkamaya kadar kalıcı) ama yok kutudaki o güzel renklerden istiyorum diyorsanız saçlarınız açık kahve ve daha açık renkleri olması umduğunuzu karşılayabilir. Amonyaksız oluşu güzel saçı yıpratmıyor ve diğer boyalara göre daha masum geliyor bana içinden çıkan bakım kremini hiç sevmedim 4 kata kadar parlaklık dediği olay içerisindeki simler herhalde şaka gibi bi faydasını göremedim üstüne saçımı sertleştirdi ikinciye de kullanmadım zaten ama  çok beğenip keşke normal saç bakım kremi olarak üretilip satılsa diyen kişilerin yorumlarını da gördüm. Herkesin bir olmuyo tabi saygı duymak lazım. Atladığım, sormak istediğiniz bi şey varsa yorumdan iletebilirsiniz. Sevgiyle, huzurla kalın...

Pinarzvy

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder