Biri "Beni Tamamlıyorsun" derse KAÇ!

... Size asıl sorum şu: Kendi beklentilerinizle yüzleşebilir misiniz? Olmak istediğiniz kişi misiniz? Sizin için çabalayan insan, ihtiyaçlarınızı mı yoksa ihtiyacınız olmayan şeyleri mi karşılamaya çalışıyor? Eğer bu sizin için farketmiyorsa, bu kitabı kapatıp bir kenara bırakın ve kendinize bir çizgi roman bulun. Yani demek istediğim; evlilik, yaşamınızın nihai amacıysa neden böyle hissettiğinizi gerçekten düşünmeniz gerekiyor. Eğer bunu yapacaksanız yani evlenecekseniz, kendinizi iyice anlayın; sizin için evliliğin neye yarayacağını bir düşünün.... Diyor yazar ve davam ediyor harika tavsiyelerine. Hangi konularda taviz verebiliriz, ilişkideki beklentilerimiz neler, karşımızdaki kişinin doğru kişi olup olmadığını nasıl anlarız, karşımızdaki kişiyi değiştirebilir miyiz?.. Bunun gibi birçok konu hakkında güzel fikirlerini analizlerini tespitlerini okuyup öğrenmek istiyorsanız bu kitap tam size göre.

Yayınevi:Garaj Kitap
Fiyat:İndirimsiz 22TL.

Pinarzvy

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu yorum ve ziyaretinizle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Nasılsınız ? Yeni blogları dolaşırken sizi keşfettim ve takibe aldım.Oldukça ilgi çekici bir bloğunuz var.Zaman ayırmak isterseniz,sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu zevkle takip ediyorum,emeğinize sağlık.Zaman ayırmak isterseniz sizi de bloguma davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil